Affiliate program

Kenen kanssa teemme yhteistyötä?
Wineandbarrels tekee mielellään yhteistyötä asiakkaitamme kiinnostavaa sisältöä julkaisevien bloggaajien, vaikuttajien ja affiliate-markkinoijien kanssa. Me näemme vahvuutena sen, että tuotteistamme puhutaan. Henkilökohtaiset kokemukset ja mielipiteet tuotteistamme voivat kertoa meille paljon siitä, kuinka voimme tarjota entistäkin parempia tuotteita ja palveluita asiakkaillemme.

Aihealueita voivat olla esimerkiksi:

  • Viini tai samppanja
  • Kaikki valikoimamme tuotteet, esim. viinikaapit, viinitelineet tai tyylikkäät viinitarvikkeet
  • Sisustussuunnittelu
  • Ruoka ja viini
  • Keittiö
  • Tarjoilijat, ravintolat ja baarit
  • Miehille tai naisille suunnatut sisällöt

Mitä haluamme tietää sinusta?
Ennen kuin voimme aloittaa yhteistyön, meidän on tärkeää tutustua sinuun.
Toivomme, että kertoisit meille:

  • Kiinnostuksen kohteesi
  • Kuinka kauan olet työskennellyt julkaisijana
  • Kuinka paljon liikennettä kanavallasi on
  • Linkin kanavallesi

Oletko viininvalmistaja, sisustusasiantuntija, elämästä nautiskelija, tarjoilija tai jokin muu. Tärkeintä on, että olet intohimoisen kiinnostunut omasta aihealueestasi ja olet taitava viestijä.

Mitä voit odottaa meiltä?

Tällä hetkellä olemme käynnistysvaiheessa ja teemme yhteistyötä AWIN-kumppaniverkoston kanssa (linkki AWINin sivuille). Jatkossa pyrimme pitämään silmällä markkinoiden tapahtumia ja löytämään Wineandbarrelsille sopivia blogeja, sivustoja ja somekanavia.

Tarjoamme tilaisuuden ammattimaiseen yhteistyöhön ja voimme antaa käyttöösi kuvia, tekstejä ja muita hyvän sisällön tuottamiseen tarvittavia aineistoja. Meille on tärkeää, että löydämme yhdessä ratkaisun, joka on samanaikaisesti uskollinen brändillemme ja sopii julkaisijan omaan tyyliin. Kommunikaatio on ratkaisevassa roolissa hyvän yhteistyön varmistamiseksi.

Jos haluat lisätietoja, ota yhteyttä verkkokauppavastaava Mia Laurseniin: info@wineandbarrels.com.

Arvioimme jokaisen yhteydenoton erikseen selvittääksemme, olisiko yhteistyö tarkoituksenmukaista ja millainen yhteistyö voisi olla paras ratkaisu (esim. provisiokumppanuus, tuotelähetyksiä sisältävä vaikuttajamarkkinointi tai display-mainonta). Vastaamme kaikkiin yhteydenottoihin ja kerromme perustelut yhteistyön puolesta/vastaan.